Grafika 3D...

by - 20.3.16

...albo jak to woli trójwymiarowa.Gdzie w programie który jest do tego można stworzyć dosłownie wszystko od modelu klucza a także pojazdów, budynków, ludzi, wizualizacji terenu a także można robić animacje dymu, ognia, wody a także wielu innych rzeczy, naprawdę sporo mógłbym wymieniać i wymieniać. W każdym razie grafiką 3d zainteresowałem się jak założono mi internet i jak wszyscy wiemy w internecie jest wszystko, no i przypadkiem trafiłem filmik wizualizacji jakiegoś tam okrętu. Bardzo mi się spodobało i też tak chciałem więc znalazłem jakiś tam program, oglądając i czytając różne tutoriale zacząłem tworzyć jakieś różne rzeczy jakieś domki i różne takie.Na początek przedstawiam wam model karabinu WSS Wintoriez który był produkowany w byłym ZSSR. Niektórzy mogą go kojarzyć z serii gry S.T.A.L.K.E.R gdzie był pod nazwą Wintar BC.


Model jest oteksturowany roboczo ze zdjęcia z którego był robiony. Także można zauważyć pare niedoskonałości jak rozciągniecie lub białe obszary. Na blogu będę przedstawiał gotowe modele jak i screeny z różnych etapów prac nad danym modelem.
 


You May Also Like

0 komentarze