Fotografia

by - 20.3.16

Fotografią "bawię się" od kilku lat, na początku to były zdjęcia robione zwykłym telefonem telefonem komórkowym który miał 3,2Mpix  i  jak byłem mały to jakość tych zdjęć według mnie była szałowa. Fotografowałem wszystko widoki, zwierzęta pojazdy i kolej. Tak,kolej która mnie fascynowała od małego i fascynuje nadal więc na pewno nie zabraknie tu tego typu zdjęć. Później się zmieniło wszystko gdy kilka lat temu dostałem na aparat cyfrowy i wtedy zacząłem już bardziej na poważnie podchodzić do robienia zdjęć i tak ucząc się na swoich błędach robiłem to coraz lepsze zdjęcia. A skoro że dzisiaj mamy pierwszy wiosny to chce pożegnać zimę zdjęciem które zrobiłem w tutejszych górach.

Góry Sowie pięknie prezentują się zimą

Będę przedstawiał różne fotografię, które większości będą stąd skąd pochodzę czyli z Dolnego Śląska. Postaram się poprzedzić komentarzem dotyczące ciekawostek dotyczących  tego co jest na zdjęciu lub okolicy w którym ten obiekt się znajduje. A jeśli chodzi o kolej to mogę przedstawić jedno z moich zdjęć zrobionych wczoraj czyli w ostatni dzień zimy gdy to już wszystko stopniało a przyroda zaczyna odżywać i kwitnąć wszystko a ludzie chętniej wychodzą z domu, co mnie też z powodu ładnej pogody zmusiło do wyjścia na dwór ;) . 

311D wyjeżdżający ze stacji Piława Górna

Zapraszam do komentowania oraz dzielenia się uwagami które są mile widziane. 






You May Also Like

0 komentarze